منشور حقوقی شرکت انبوه‌سازان صافی

شرکت معراج برج صافی در دی ماه 1393 با هدف ارائه خدمات مهندسی مرتبط با فعالیت مهندسی عمران و ساختمانی تاسیس گردید. این شرکت فعالیت حرفه‌ای خود را با ارائه خدمات فنی و مهندسی پروژه‌های ساختمانی به کارفرمایان آغاز نمود.
گذر زمان و تغییر در ساختار مدیریتی شرکت سبب گردید تا خدمات مهندسی شرکت در حوزه سیویل نیز توسعه یابد و اینک نزدیک به یک دهه فعالیت در عرصه مهندسی، شرکت منشور ساخت و ساز با اخذ رتبه‌بندی خدمات مشاوره از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در گروه ها و تخصص‌های زیر، خدمات گسترده‌ای را در این حوزه‌ها به کارفرمایان خود ارائه می نماید.


شرکت معراج برج صافی به حکم وظیفه و رسالتی که به عهده دارد، خود را متعهد به تامین رضایت کارفرمایان در چارچوب قراردادهای منعقده دانسته و این مهم را اساس حفظ اعتبار و ارتقای هر چه بیشتر عملکرد خود در نزد کارفرمایان می‎‌داند و در این راستا جهت انطباق فعالیت‌های شرکت با سیستم‌های استاندارد بین‌المللی، خود را ملزم به اخذ گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت (ISO) نموده است.

معراج برج صافی

شرکت معراج برج صافی متناسب با شرح موضوعات مصوب و مندرج در اساسنامه گستره وسیعی از خدمات و فعالیت های مهندسی عمران را تحت پوشش خود قرار داده است.

 

 

خدمات مهندسی مشاور

ارائه خدمات امکان سنجی، مکان یابی، توجیه فنی- اقتصادی- اجتماعی- زیست محیطی و پدافند غیر عامل و تهیه طرح های مقدماتی و مراحل اول و دوم و سوم در گروه های تخصصی: شهرسازی و معماری، راه و ترابری، نفت و گاز، مهندسی آب، مطالعات کشاورزی، انرژی، پست و مخابرات، میراث فرهنگی، مقاوم سازی و تخصص های مشترک.

 

 

 خدمات مدیریتی

ارائه خدمات مدیریت طرح (MC)، خدمات مدیریت پروژه، کارگاهی و مهندسی ارزش (VE)، خدمات مشاوره در سیستم های مدیریت کیفیت، صدور خدمات فنی و مهندسی تشکیل کنسرسیوم و گروه های همکاری با شرکت های داخلی و خارجی و سرمایه گذاری در طرح و ساخت پروژه های عمرانی

 

 

خدمات پیمانکاری (ساخت و اجرا)

ارائه خدمات ساخت در رشته های آب، راه و ترابری، صنعت و معدن، نیرو، تاسیسات و تجهیزات، کاوش های زمینی، ارتباطات، خدمات، کشاورزی، مرمت آثار باستانی ارائه خدمات طرح و ساخت (EPC)

برخی از پروژه‌های ما

X